Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) die je kunt gebruiken voor je veelgestelde vragen pagina. Voel je vrij om deze vragen als template of inspiratie te gebruiken voor jouw webshop.


Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Antwoord: Onze levertijden bedragen 10 - 15 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. Mocht er enige oponthoud zijn in uw levering houden wij u daarvan uiteraard op de hoogte.

 

Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: https://kaluzi.nl/apps/parcelpanel

Verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

 

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?

Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.*

 

Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen.

 

Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Disclaimer: Wij nemen niet de verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.

Wij verzoeken u zich juist in te lezen voor u de bestelling plaatst en over onze retourvoorwaarden en richtlijnen. En bij retourzending de stappen te volgen in gevraagde volgorde op onze ''Ruilen & Retourneren'' pagina.

 

Klik hier om een retourformulier te downloaden

 

Track en Trace

Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

 

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.*Indien u na 3 dagen nog geen Track en Trace van ons heeft ontvangen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.*

 

Ik ontvang geen e-mails?

Vraag: Hoe kan het dat ik geen e-mails ontvang?

Antwoord: Het is mogelijk dat er iets is fout gegaan bij onze klantenservice afdeling. Toch vragen wij u om allereerst uw spam-box te controleren. Mocht er geen mail in uw spam-box zitten is er nog een kans dat u misschien per ongeluk een typ fout heeft gemaakt tijdens het invullen van uw e-mail, waardoor het mailadres niet wordt herkend. Is dat beide niet het geval en kunt u er niet uitkomen? Neem dan gerust contact met ons op, zodat wij alle gewenste e-mails alsnog naar u kunnen versturen.